Linnéa Eklöf Eriksson - I picture the fool that falls

I picture the fool that falls

in love with you


Hej gobitar!


Uppdaterar kort om dagen som varit. Började dagen kl 12:00 med Matte B och efter det hade vi underbara Svenska B.

Dagen slutade 14:00 och då trotsade jag min feber och åkte till stan för att inhandla mitt ögongodis som jag spanat in i över en månad nu. Och äntligen idag kunde jag köpa min älskade tröja, tack vare min underbara lön. Lyckan att se siffrorna på kontot är obeskrivligt.

 

Har legat nerbäddad hela veckan, mina rutiner just nu är att sova, gå upp till skolan, åka hem ifrån skolan, lägga mig och sova. Och sedan byta plats från soffan till sängen för att sova natten ut.

Jag hatar att vara sjuk, det matchar så inte min personlighet. Min personlighet är stark, är alltid ute och är social. Enda gångerna jag bara ligger hemma är när jag är sjuk eller dödstrött.


Please my lovely god gör mig frisk

 

 

Linnéa Eklöf Eriksson | |
Upp