Linnéa Eklöf Eriksson - Nerdrogad på Ipren och hostmedicin & En tripp till Mingel

Nerdrogad på Ipren och hostmedicin & En tripp till Mingel

Hej Underbaringar!

Febrig
som en idiot och hostar som om jag vore 70 år och rökt allt för länge i mitt liv!

Men som sagt så stoppar inget mig, jag är så fruktansvärt positiv.
Tog en dusch och bestämde mig för att ta nästa buss till stan för att ta en tripp genom rean, sedan blev det en fika med tjejerna på Mingel.

Runt 20:00 tiden kom min vackra pojk ner med Oliver och gjorde oss sällskap, mycket trevlans!

Promise att ni får bilder från dagarnas alla fynd snart, gäller bara att hitta orken till det!

Nej, nu blir det ännu mer honungsvatten, halstabletter och annat mys!

Soffan lockar något förjävligt!





















Over And Out | |
#1 - - Tessen:

Hah, nu läser jag din blogg också;) Ska vi styra upp en liten photoshoot till helgen kanske? :)

Upp