Linnéa Eklöf Eriksson - Bloggdesignen är icke klar än som ni ser!

Bloggdesignen är icke klar än som ni ser!

Inge roligt att blogga med en oklar design!
Men tydligen så har jag gästbloggare?
Vilket jag såg idag när jag loggade in, hm..hur fick Joel mitt lösenord?
Menmen, jag fortsätter så gott det går med bloggandet, kommer inte svara på så många frågor och kommentarer än tills efter designen är färdig.
Men kommentera på och have funn!
Lite shopping, se bilder nedanför.
Förresten gick rätt tjejer vidare i IDOL? Själv tycker jag att MOA skulle tagit andra platsen!
Vad tycker ni?
Kyss











Sakerna jag kom hem med!
- Rouge
- Puder
- Con..
- Svarta jeans
- Mörk blå långärmad
- Svarta vantar




Over And Out | |
#1 - - Leonard:

Hej! Har inte bloggat så mycket på sistone, har haft en hel del att göra med skolan! Ska försöka skriva oftare nu i alla fall :) Hoppas du haft en bra helg! Trevlig söndag kväll =)

Upp