Linnéa Eklöf Eriksson - Happy Halloween 2009

Happy Halloween 2009

Kvällen igår var mycket trevlig, den tackar vi för.
Fick leka storasyster genom att gå och möta Patricia (storasyster) vid bussen 02:35, hon hade varit ute och haft roligt på krogen.

Hm, jag har funderat mycket denna natt..
Mycket om ögon, vad betyder ögon för er?
För mig är ögonen den finaste delen på människan, får för mig att jag ser hela deras livshistoria..
I ögonen kan ingen gömma sanningen, den finns och syns där ändå.
Personen kan ha ett stort leende på läpparna men i ögonen står det något annat skrivet.
Jag älskar sanningen mest av allt i livet
Därför älskar jag att fotografera ögon..

På bilden:exempel bild på mitt ena öga

Over And Out | |
#1 - - isabell:

ja du med :)

#2 - - celia:

jag håller med till hundra, om man kollar i en persons ögon så ser man enkelt om dom ljuger, mår bra,dåligt obs.. det är otroligt. <3

#3 - - daniela:

detsamma ;d

#4 - - jennifer:

Sv: jatack! du med :)

Allt bra?

#5 - - Anonym:

in my ass att de där ä ditt ögaaa..

#6 - - K I S S E N < 3:

hej var med i min tävling i det senste inlägget läs mer om det där *= )* psst.. det är han halloween tävling vet att det är lite sent : P



kram

Upp