Linnéa Eklöf Eriksson - Mer solande än blogg inlägg

Mer solande än blogg inlägg

Dom senaste dagarna har jag spenderat ute på stan, café, bollan och lite överallt.
Vädret är bara för underbart, känns som att jag inte kommer spendera en enda dag inne denna sommar.
Legat ute nu och solat, hoppas på att få den där snygga solbrännan.
 Det kommer nog bara bli kvälls/natt inlägg under en lång tid, men har jag tid under dagen så nog ska jag skriva.

kyss

Over And Out | |
#1 - - Lisa:

hejhej! Jag gör alla mina bloggdesigner själv :) Och visst kan jag hjälpa dig!! Jag designar rätt många bloggar till folk som håller på och bloggar hej vilt! :D Jag har t.ex. gjort bloggdesigner till personer som Alice Svensson, Julia Bengtsson(robin bengtssons syster)Betty Svensson (alice syster) Sepideh (idol) och många många fler! Är du intresserad av en design så ska du veta att jag tar ca 200-300kr betalt/ per design. Det är riktigt billigt och du får hjälp med att få den insatt och allt annat som har med kodning att göra :)



Mejla mig på [email protected] för en beställning ! HA det bra stora kramar från Lisa :)

#2 - - Natta :):

du tar så häftiga bilder ! :D

Upp