Linnéa Eklöf Eriksson - Klockan går fort när det är fredagskväll !

Klockan går fort när det är fredagskväll !



Oj vad klockan har rullat  iväg..nu är hon 22:15 och jag ligger och väntar på älskling, han kommer snart och då ska vi gå till någon mack som har öppet och köpa lite smått o gott att käka.
Sen blir det film och mys.
Idag var det skolan till klockan 13:00 ung, sen gick jag och Joel hem till mig och hade mys med kaffe i solen.
När klockan blev runt 5 så tog jag bussen ner till stan och mötte mor min, sen hem och inte gjort ett dugg!
Visst är det de fredagar är till för? så tycker iallfall jag enligt min åsikt!
Jag menar, kan det bli bättre än en bra film, något gott att äta och dricka och sen soffan?
Helt underbart.

Ni får ha det så bra, skriver mer imorgon.
Nu ska jag sätta på mig vara kläder så jag är färdig när Ville kommer, kan säga att värmen som var tidigare idag är inte kvar länge!

Kyss o Kram
Over And Out | |
Upp