Linnéa Eklöf Eriksson - Onsdagen

Onsdagen

Idag skulle jag haft föreläsning men det blev inställt, därför fick denna onsdag bli planerad på ett helt annat plan.
 
Dagen började med att jag åkte ner till stan för att äta lunch med Kristian, en mysig stund mitt på dagen skadar aldrig.
Efter lunchen åkte jag upp till min mors jobb med en varsin kaffe till oss båda, mot eftermiddagen gick vi båda på en föreläsning som var till för personalen men jag tyckte den verkade intressant så jag hängde med. 
 
Just nu har jag något som ligger och lurar i kroppen på mig, något som inte riktigt vill bryta ut. Gått i stort sätt hela sommaren och känt mig så dåsig. Men min kropp är ganska smart, den vet att den inte kan bli hur dålig som helst när jag jobbar och går i skolan så därför ligger det och gror istället månad in och månad ut.
Det värsta är ögonen som blir glansiga och trötta!
 
Både positivt och negativit..
 
Hoppas ni haft en fin dag
 
 
Exilim casio 12,5x bilder
Tröja H&M, jeans ginatricot och skor Vagabond
 
Linnéa Eklöf Eriksson, Over And Out | |
Upp