Linnéa Eklöf Eriksson - Gått sönder träningsskorna

Gått sönder träningsskorna

För drygt ett år sedan kom jag igång ordentligt med träningen igen och jag köpte då ett par träningsskor på barnavdelningen på stadium.
 
Storlekarna var från 29 till 38, eftersom jag har storlek 38 så tänkte jag ekonomiskt och köpte därför ett par för 199:-. Behövde inte ens knyta nå snören, var bara att sätta i foten och sedan gå, väldigt barnanpassat.
Skorna var väl mer menade som gymnastikskor för barn och inte för en vuxen tjej som skulle springa och gå i dom.
 
Iallafall så har dom fungerat bra i snart ett år, så dom var absolut värd pengarna även fast dom inte varit det absolut bästa för mina fötter.
Nu är dom sönder, det är hål under både fotsulan/hälen och en pool är skapad efter ösregnet som pågått i några dagar.
 
Det var dags för ett par nya helt enkelt och denna gång ett par som är menade för mig.
Efter att ha provat många så blev det ett märke jag aldrig förr hört om, dom sitter lätt på foten, känns som luft och samtidigt håller dom foten på plats.
 
 
 
 
Over And Out | |
Upp