Linnéa Eklöf Eriksson - Water Marble Nail Art

Water Marble Nail Art

Igår satt jag och läste lite om water marble nail art, det såg så enkelt ut så jag var tvungen och prova.
Enkelt var bara förnamnet, det gick så snabbt!
 
När jag målar mina naglar brukar det ta upp till 1 timme innan jag är klar, jag vill ha ett heltäckande lager och jag har inget tålamod när det gäller att få nageln att torka innan nästa lager.
 
När jag provade detta behövde jag endast hälla i några få droppar av nagellack i vatten och sedan doppa nageln.
Efter bara några sekunder hade nagellacket torkat!
 
Så här blev mitt resultat första gången, ganska okej!
Det blir nog ännu bättre resultat när naglarna vuxit ut lite, mina naglar svek mig för en vecka sen och gick av.
 
Tyck till om ni önskar en video då jag visar hur detta går till..
 
 
 
 
 
 
 
Mode, Over And Out, Skönhet | |
Upp