Linnéa Eklöf Eriksson - Totalt överraskad

Totalt överraskad

Vilken dag jag haft, en dag jag absolut inte var beredd på!
Att Gävle hade så många glassfantaster, det visste jag ej.

Idag öppnade jag kiosken, då började genast köerna att växa.
Och så fortsatte det fram tills 15:30 då jag bytte med en annan tjej.

Tänk er, ni står där inne i värmen, ny kund var 20e sekund, ni kan inte sätta er ner och ni hinner inte dricka nå vatten.

Det har varit en ansträngande dag, men samtidigt en väldigt rolig sådan!

Det finns inget bättre än när en kund kommer fram med ett lika glatt humör som mitt och byter några ord med mig. 

Guld värt!

När jag kom hem beställde jag in lite mer glass i olika smaker till kiosken, spännande och få se kundernas reaktion när de har ännu mer att välja på!

Bild lånad från gd.se


Over And Out | |
Upp