Linnéa Eklöf Eriksson - Till mina trogna läsare....

Till mina trogna läsare....

Ni som följt min blogg under dessa år vet att jag förr brukade lägga in dagliga "dagens outfit" och videoinlägg där jag visar 
och svarar på era frågor om hur jag exempelvis lockar håret, vad jag använder för produkter m.m. 

Finns det ännu något intresse om detta?
Och isånafall vad undrar ni och vad vill ni att jag ska visa eller förklara?

Tanken slog mig då jag för några veckor sedan insåg hur mycket jag saknar att skapa korta filmsnuttar, sen jag slutade på 
Media har detta nämligen lagts åt sidan.

Samtidigt som det känns så otroligt fånigt att sitta framför en kamera och prata så är det samtidigt otroligt roligt!!

Det ska bli väldigt spännande och se om mina
"anonyma" läsare som bad mig lägga upp vissa saker eller göra ett speciellt videoinlägg fortfarande finns kvar här!

Hoppas ni haft en fin dag gobitar!






Over And Out | |
#1 - - sojjan:

jaaaaaaa do it!! finns inte många "modebloggare" i Gävle!

Upp