Linnéa Eklöf Eriksson - Sakta vi gå genom stan

Sakta vi gå genom stan

Idag har träning och presenthandlande stått på schemat!

Hatar när det är regniga dagar, lyckas inte komma ut på min dagliga runda då jag inte äger en bra träningsjacka.
Idag fick det bli spinningcykeln istället.

Efter det mötte jag upp mamma på stan. Vi ska fira midsommar hos min moster i år och samtidigt fira hennes 50 årsdag i efterskott, så fokuset på stan idag var att hitta en present till henne.

Det blev lite småfynd till fröken Eklöf Eriksson också, en skön träningsjacka och en söt liten klänning till midsommar.

Om ni tycker min mun ser allmänt lustig ut beror det på mitt nikotinpulver som ligger under läppen, eller som Zonnic så vackert döpt de till, munhålepulver!
Kan inte le eller skratta utan att den lilla påsen ska hoppa fram.
Slutade nämligen röka för lite mer än en månad sedan, hejja mig!! 

Jackan är ny från BikBok, perfekt vid regnigt väder!

Linnéa Eklöf Eriksson, Over And Out | |
Upp