Linnéa Eklöf Eriksson - Världens bästa concealer

Världens bästa concealer

Har ni problem med mörka ringar, röda fläckar m.m runt era ögon, köp denna concealer från Make Up Store.
Denna har jag haft i min ägo i snart ett år, det är en trestegs concealer som jobbar med motpigment.
 
Den gula färgen jobbar mot det röda
Den röda färgen jobbar mot det blåa
Och den ljusaste går att lägga som highlight men även för att blanda ut de två andra färgerna.
 
I min familj är vi djupa under ögonen och mörka ringar ligger i släkten.
Det är inte för att jag är trött som de ligger där, utan det är medfött.
På mina ögonlock är jag alltid röd och ojämn vilket jag inte heller kan göra något åt.
 
Så för mig är denna concealer perfekt och känner ni igen er så lovar jag er, ni blir inte besvikna om ni köper en.
 
Den ligger under tre hundralappar i pris och räcker länge då man inte behöver mycket av produkten alls.
 
 
Mode, Over And Out, Skönhet | |
Upp