Linnéa Eklöf Eriksson - Buorre idit

Buorre idit

Buorre idit, mii gullo?

Dagens första ord blev på samiska, är så otroligt intresserad i deras historia eftersom jag själv har same blod som rinner i min kropp.
Dagens planering: Har ingen riktig planering för dagen, skulle tagit första sovmorgonen idag på hela lovet.
Men mor min väckte mig 11:30 och sen kunde jag inte somna om. Så just nu sitter jag framför tvn, helt nyvaken och dricker en varm kopp kaffe.

Har suttit och kommit på mig själv med en sak, jag använder orden fantastiskt, underbart, härligt, vackert, ohja, otroligt m.f hela tiden varje dag. Och här får ni svaret till varför, jag bara älskar orden.

Medans ni sitter och tänker ut vilka ord ni älskar och använder dagligen så ska jag ta och dricka upp mitt kaffe.

Är nyfiken redan, skriv en kommentar om vilka ord ni använder dagligen.


Godmorgon från mig till er

Over And Out | |
#1 - - Anonym:

fin jet

#2 - - johanna:

ja visst är hon.. jet? snälla väx upp ;)

#3 - - linnéa:

Glad jag blir när du visar att du har åsikter.. :)

#4 - - celia gustafsson:

till anonym: kan inte du ta och skaffa dej ett liv ? seriöst, jag kan tänka mej vem du är och jag är så jääävla trött på att ni/du inte kan stå för vem du/ni är? usch! väx upp, om ni någonsin kommer kunna göra det. :s

#5 - - celia gustafsson:

till anonym: kan inte du ta och skaffa dej ett liv ? seriöst, jag kan tänka mej vem du är och jag är så jääävla trött på att ni/du inte kan stå för vem du/ni är? usch! väx upp, om ni någonsin kommer kunna göra det. :s

Upp