Linnéa Eklöf Eriksson - Och vad hade Linnéa på sig idag...

Och vad hade Linnéa på sig idag...





Over And Out | |
#1 - - CARRO:

SVAR: ah :) skönt.

blir typ pluggpluggplugg :/// själv? :)))

#2 - - emelie -:

Jag ska träna, träffa en gammal vän och sen är jag ledig, mer än så vet jag inte just nu :)

#3 - - Linn:

Du är söt! :)

Nej inte kul, kan förklara sen varför om du vill höra haha. :)

Okejokej, kram!

#4 - - E M E L I E ♥:

SV: tack så mycket :)

#5 - - Mikaela:

bara bra :) själv?

fin outfit!

#6 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

tack så jätte mycket sötis :D

#7 - - joachim:

hehe tack så mkt:)

#8 - - MALINHE - fotobloggen! =):

SV: joodå, allting är fint med mig! :D

kraaamar! :*

#9 - - Tobias:

Har inte så mycket inbokat i veckan :D själv?

#10 - - Andréa:

Sv: Jasså, tråkigt :/

Vad ska du göra ikväll då?

#11 - - amy:

SVAR: ja, väldigt mycket usch!!

den har varit helt OK! :) själv?

#12 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

SV: skola :/ dudå? :)

#13 - - Fia:

Aa, helt okej faktiskt...du får lycka till på proven också :)



Men visst är det sjukt att vi ska rida med klassen :O

#14 - - lisette:

grymt fin sjal. vart har du hittat den ?:)

#15 - - P A T R I C I A:

jag ska bara vara hemma & ta det lungt :) vad ska du göra?

#16 - - hale:

tack så mycket! :) din blogg var också jättefin!

Älskar skinnjackan. <3

#17 - - Sofie:

sv: taaack desamma :D

#18 - - Malin:

SV: Vad mysigt! ^^



Jag håller på med kvällsmaten nu, är vrålhungrig :P

#19 - - Tobias:

Trevligt hörru du :D

#20 - - joachim, Nichos kompis;):

Jo tack den har varit jätte bra:) hur har din varit?

#21 - - E M E L I E ♥:

SV: varit i skolan en stund, gick hem, mådde inge bra :)

annars inget, själv?

#22 - - Leonard:

Hej! Jo det är bara bra här, hur är det sj? :)

#23 - - Malin:

SV: Åh vad gott!! :D Vad ska du äta? ^^

#24 - - E M E L I E ♥:

SV: aha, krya på dig du med :)!

#25 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

Sv:kul!

#26 - - Daniel:

hehe, tack :)

#27 - - MALINHE - fotobloggen! =):

jåå:D

#28 - - lisette:

okej :D jo det ser jag ;) Hur är det då?

#29 - - joachim, Nichos kompis;):

Sv: okej va skönt:) vi började nu i sommar runt juli, men sen bytte vi adress o så, så den här har vi väl haft sen i början av oktober ungefär, men alltså bloggat sen i juli:) själv då?

#30 - - P A T R I C I A:

okej :)

#31 - - Mikaela:

nja vet inte, blir nog tv och chips :) själv?

#32 - - Z A N D R A :):

sv: härligt ;D

jo, det är fint :)

vad gör du då?

#33 - - hale:

Ja men den var superfin:)



Hur är det med dej då?

#34 - - bexx:

SV.

den har vart bra sj

:)

#35 - - Andréa:

Sv: Vad ska du baka då? :)

Jag ska bara ta det lugnt ikväll, kolla på TV och så.

#36 - - CARRO:

SVAR: aah ja vet :S okej, mysigt ;) kram

#37 - - Natalia:

sv: åh tack sötnos :D

jag mår jättebra idag, själv? :D

#38 - - M I K A E L A:

sv: jag vet inte riktigt, ska lägga mig hyffsat tidigt i alla fall. Ja ska på konsert imorgon ;) sj då?

#39 - - Tobias:

har haft bloggen sedan mars 07 :D själv?

#40 - - Niffe!:

Nja sådär, plugg hela dagen. Men det är ju nödvändigt ont så ;) Själv? :)

#41 - - nellie:

sv:

den va jätte bra! lätt värd att se :)

#42 - - I S A B E L L E - foto & annat:

den har varit jätte bra, var på fritidsgården & spela fotboll på min träning ;)

själv?

#43 - - amanda ♥:

sv: jo den har bah varit bra! :) din då?

kram

#44 - - Sofie:

sv: bara braa, själv då? :)

#45 - - MyzaaN:

snygg outfit :D

#46 - - amy:

SVAR: ta de lugnt bara:) självdå?

#47 - - Anniepie:

Jag mår faktiskt skitbra! :D har fått tillbaka ett prov och en inlämningsuppgift som jag trodde att jag skulle få ig i, men det gick hyffsat bra! :) Hur mår du själv?:) Gjort något speciellt idag? Kraam!

#48 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

ja gmn det kan man säga :)

#49 - - Fia:

Åhh...det är min mamma också så jag känner mig verkligen isolerad från att träffa djur men jag gör det ibland ändå och jag vill verkligen rida så jag får göra det :)

#50 - - Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se:

Hoppas allt är bra med dig!:)

Kram . ♥

#51 - - ERICAPERZZON:

Snyggt!:)



Svar: tack så mycket och detsamma:)



/E

#52 - - evelinaerikssn §:

du med! :)

#53 - - emelie -:

Ååh, bakat med familjen låter mysigt, var bakade ni ? :)

#54 - - mina:

Godmorgon söta...Söta bilder på dig..Hoppas att du får en skön tisdag.kram

#55 - - E - Bloggen om mode & skönhet:

Fina kort :)

#56 - - Anonym:

Hi! woow! GREAT blogg! :D:D I'm an norwegian international-dancer som inviterar deg til å være med på min "How to dance-christmascalendar". Ny video hver dag hvor DU kan lære å danse! :D Helt gratis ;D

Følg med på lrdansejulekalende.html" rel="nofollow">http://irlins.blogg.no/1259660279lrdansejulekalende.html

eller min twitter :)

#57 - - felicia:

jätte fin blogg :D

Upp