Linnéa Eklöf Eriksson - Sen fotografering med Johanna

Sen fotografering med Johanna

Johanna Jonsson framför kameran, nöjd med bilderna!







Tagit det lugnt idag, druckit en massa kaffe och redigerat bilder. Alltså så har jag haft fruktansvärt roligt, snacka om att försköna sanningen en aning då.
Runt 21:30 drog jag mig ut till Johanna och fotograferade henne. Ljuset blev fantastiskt pga en bygglampa i bakrunden.
Mer bilder kommer nog sen, men här är mina favoriter.
Blir ny bloggdesign snart också, ge mig tips.
Over And Out | |
#1 - - Sofia Werlin:

Tack så mycket :)

#2 - - Amanda:

Tack så mycket, Din med :D <33

#3 - - Jossi:

Sv; Tack detsamma :D

#4 - - Jossi:

Sv; Nja, jag är förkyld :(

Sj?:]

#5 - - Amanda:

Japp det är slit bra, sj? :D <33

#6 - - Jossi:

Sv; Nee"/

Detsamma :D

#7 - - ida:

jättefin blogg och fina bilder! :)

#8 - - Rosa:

Fina bilder, hon på bilden var vacker ! :)

#9 - - Isabell:

svar: tack (: du har också väldigt fin blogg, fina foton.

#10 - - Sofia Werlin:

Det är bara bra med mig, själv också?



Följa varandra på bloglovin? alltid skoj med nya bloggar

#11 - - Amanda:

det var ju bra att höra

#12 - - Amanda:

Inget, sj?

#13 - - R I T A ♥:

Finfina foton! :)

Upp