Linnéa Eklöf Eriksson - En kväll hemma

En kväll hemma

Dagen har spenderats på HIG, hade en intressant föreläsning om hur reklamen påverkar oss och hur de undermedvetet får oss att känna/handla efter vad vi ser och hör.
 
Mycket av de vi gick igenom var en repetition av det jag en gång redan fått information om när jag gick på Media, men det gör inget då det fortfarande är intressant oavsett hur många gånger man tidigare blivit informerad om det.
 
Här och nu är det kaffe som gäller framför big brother, jag och dokusåpor. Det är inte det att jag gillar de jag ser eller själv skulle kunna tänka mig att vara med utan det är hur dom beter sig som gör mig intresserad. På något vis tycker jag det är spännande att se hur vissa människor kan föra sig, hur de hanterar situationer och hur de från ingenstans kan slappna av framför så många tittare utan en tanke på hur dessa 15 minuter i kändisvärlden kan infektera deras liv utanför huset.
 
Någon sa att det kallas underhållning
 
Ha en fin kväll
 
 
 
 
Over And Out | |
Upp