Linnéa Eklöf Eriksson - Gobi Wonder Powder

Gobi Wonder Powder

♦ Snabb produktinformation
 
Pudret som ger porslinshy. Wonder Powder är så lätt i sin formula så att man känner sig osminkad efter applicering. Pudrets nyckelingrediens är Bismuth Oxychloride, ett natruligt mineral som ger huden lyster. Pudret jämnar ut huden, ger ett fint skimmer samt döljer rodnader och fina linjer på ett nästan magiskt sätt. Med innehållande Titanium Dioxid har Wonder Powder ett lätt solskydd. Applicera med en stor puderborste för ett lätt underlag och med svamp för en mer täckande effekt.
 
Så förklarar kicks.se Wonder Powder och det stämmer fullt ut.
Jag började med Wonder Powder sommaren 2013, jag hade den då i hela ansiktet och så som det står, det ger en sån fin lyster.
 
För några månader sedan började jag använda Bare Minerals som en bas i hela ansiktet då jag kände för en mer heltäckande bas.
Jag hatar foundations, min hy är för oljig för att kunna använda foundation, efter 2 timmar ser jag ut som bregottfabriken.
 
Så nu är bareminerals min bas och Wonder Powder i färgen Gobi använder jag som skuggning. Precis under kindbenen, i tinningarna m.m.
 
Genom dessa två produkter känner jag mig sminkad men samtidigt osminkad, det ger ingen tyngd och inga vita fläckar hit och dit.
 
Det kanske känns som mycket pengar för bara skuggning men produkten räcker så länge, det här är min andra dosa jag köper, den första räckte i ett år.
Make Up Store´s produkter håller upp till 24 mån!
 
395:-
 
 
 
 
Over And Out, Skönhet | |
Upp