Linnéa Eklöf Eriksson - Strålande sol på Engeltofta

Strålande sol på Engeltofta

Idag har det varit skyvarmt här i Gävle!

Dagen har därför gått åt till att ligga och sola på Engeltofta, en cykeltur fram och tillbaka.

Jag har varit superdålig på att använda solskydd under alla år, tanken har alltid varit att om jag använder solskydd så blir jag inte brun.

Nu är det så med åren att man blir smartare och smartare.
Och idag väljer jag hellre solskydd och blir sakta men säkert brun än att vara utan solskydd för att sedan se ut som en kräfta mot kvällen.
En kräfta som sedan blir brun och blek en vecka senare efter att ha flagnat bort all bränna.

Idag hade jag solskyddsfaktor 15, inte så hög men inte så låg faktor heller.

Och i denna värme idag funkade faktor 15 icke!

Jag har så ont på de mest obekvämaste delar av kroppen..

Hoppas ni haft en fin dag





Over And Out | |
Upp