Linnéa Eklöf Eriksson - These boots are made for walking

These boots are made for walking

 Det bästa köpet i december är dessa stövlar.
 
Klacken är mjuk och fodret är värmande.
Nu väntas bara den höga snön här i Gävle.
 

Som tidigare skrivet går veckorna i december så fort och det är mycket som ska bli klart tidsmässigt till skolan.
På något sätt har allt gått enligt tidsschemat detta år, men det har varit mycket jobb hemma.
 
I en månad har jag suttit hemma i soffan tisdagar, torsdagar och fredagar.
6h i streck och tagit mig inom bok efter bok och har idag en färdig Organisationskommunikations uppsatts på 11 A4, samt en färdig affisch och broschyr som passar till problemet jag skrivit om inom en viss organisation.
Jag har även lyckats tagit mig halvvägs igenom ett PM.
 
Jag är en vecka före inlämningen med uppsattsen.
En månad före med affisch och broschyr.
Och en månad före med PMet.
 
Just nu mår jag underbart bra!
 
Over And Out | |
Upp