Linnéa Eklöf Eriksson - How will I know

How will I know

Hej gobitar.
 
Dagens redovisning gick kanon bra, förstår inte hur jag inte kan bli nervös. Självklart pirrar de lite i magen, men inge mer än så. Tycker som sagt att det är roligt att stå framför människor och prata!
Efter skolan tog Magnus, Jesper, My, Emma, Malin och jag en fika på Mingel. Efter bara en timme så åkte jag hemåt även idag med feberkänsla och ömhet i kroppen.
 
Så denna kväll spenderas hemma i soffan.
 
Tröja GinaTricot halsband Glitter
 

Linnéa Eklöf Eriksson | |
#1 - - Annellisaa:

tack så mycket, glad jag blir:)

#2 - - anna:

fint!

#3 - - Malva:

- Tack! :D




Allt bra?

Svar: Det är jätte bra med mig, med dig då? :) kram
linnneaeriksson.blogg.se

#4 - - Amanda:

Superfint halsband! :)

Svar: Tackar! :)
linnneaeriksson.blogg.se

#5 - - Lisa!! :

Gillar din blogg stort! Vore jättekul om du kunde göra ett inlägg/video där du talar om vad du använder för ansiktsprodukter. Så som ansiksttvätt, ansiktskräm, ansiktsmasker, och kanske berättar lite hur du sminkar dig och lite sånt! Toppen blogg, fler uppdateringar skulle uppskattas men förstår att det är körigt med skola och allt!

:)

Svar: Åh vad härligt med feedback! Har ett minne av att jag gjort ett sådant inlägg, men kan självklart göra det igen! Ha tålamod så kommer det en video inom snarast! Läser du min blogg dagligen så vet du att jag har lite annat och göra innan bloggen! Kram
linnneaeriksson.blogg.se

Upp