Linnéa Eklöf Eriksson - I WANNA GROW OLD WITH YOU

I WANNA GROW OLD WITH YOU

Underbar dag som vanligt, ser fram emot helgen som ett litet barn i en godisaffär. Hur kan det vara fredag imorgon? Sjukt hur veckorna går fort och skolan är så underbar så det är obeskrivligt. Dagen började med Graf fram till lunch, efter lunch blev det Engelska B i 3h. Fick betygsinfo idag och jag är så stolt. Hon gav mig ett MVG!

Kom ihåg att man alltid har rätt till att vara stolt och må bra över sitt betyg. Det är tack vare dig själv som du fått det.
Och man har då rätt till att vara hur lycklig som helst!


Sen åkte jag och mor min vidare hem med kebab, nöjd Linnéa!

Nu tänkte jag koka lite kaffe och sedan spela lite gitarr.

Imorgon (fredag) har man bara en lektion, underbart.

Lördag fotomässa på Gasklockarna, kvällen 18års fest för vackra Annelie.

WONDERFUL LIFE


IT could be so nice, to grow old with you.

Linnéa Eklöf Eriksson | |
Upp