Linnéa Eklöf Eriksson - WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL

Dagen blev längre än väntat. När folk inte tar ansvar så får vissa andra göra det. Jag blev kvar i skolan 2 h efter vi slutat för att klippa 280 styckna miniatyrer av min affishen. Som tur var så stannade Emelie och Joel kvar och hjälpte till!

Sedan blev det att åka direkt hem och nu är det dags för middag!

Kram

Jag och Lassgård idag på Media

Linnéa Eklöf Eriksson | |
#1 - - martina:

sv; tack! :)

#2 - - Jessica:

Varsågod!

Det är bara bra, sjdå? :)



Kram

#3 - - Isabelle :]:

Sv: Står i inlägget ;)

#4 - - Lotta:

Sv: Jaa, det måste du för den var jättebra :) Och min dag har varit riktigt bra tycker jag, din då?? =) Kram

#5 - - Madeliene:

Hejsan! Nu har jag startat en tävling på min blogg, där du kan vinna en julklapp utav mig, så gå ärna in i detta inlägget: http://madeliene.blogg.se/2011/november/jultavling-2011.html#comment För att se vad du ska göra! :) Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, och ha en fortsatt fin kväll! :) kram

#6 - - karolinajonsson:

ja det hoppas jag med :D de kommer säkert bli stora!

#7 - - hanna:

sv: åh vad kul! grattis i förskott! :)

#8 - - S:

åh, vad roligt :D

fina bilder och fin blogg :D

kram!

#9 - - minaaabruuun:

sv: jadå, var lite lättare än vad jag trodde att det skulle vara :)

jodå, den har varit bra! :) dindå? :d

#10 - - Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

sv: tack så mkt =)

#11 - - Jontte:

SV: Kom precis hem från en match. Vi förlorade tyvärr. Men nästa går säkert bättre! Hur har din dag annars varit då?

#12 - - elinn:

sv: den klänningen låg på runt 500 lappen ngt. eller jag är dålig på räkna ut dollar, 68 dollar kostade den ialf. Från nasty gal.

#13 - - linnea öster:

var i spanien förra sommaren med tre kompisar, hur underbart som helst! :D

#14 - - Haidi Jakobsson:

SVAR: åh hihi tack så mycket :'DD

#15 - - Amanda:

svar' tack va gullig du är :)

Idag drar min julklappskalender igång! Kika in och var med i tävlingen.

#16 - - hanna ♡:

helt okej, själv? :D

#17 - - tess:

vaaa var han på media? va gjorde han häär? :oo

Upp