Linnéa Eklöf Eriksson - UNDERBARA MÅNDAGEN

UNDERBARA MÅNDAGEN

Hej gobitar!

Haft en grymt skön dag i skolan, få lektioner och slutade ovanligt tidigt! Lagomt trött imorse. Jag har inte haft någon mobil på några dagar, nu ljög jag. Jag har visst haft mobil, men inge pengar på kortet. Och det är för att idag så kommer nya mobilen hem, IPHONE. Hur ska nu Linnéa kunna lära sig denna? Det ordnar sig nog.

Åkte ner till stan en snabbis efter skolan och sedan hem igen. Jag älskar när tunga, stora och bedrägliga stenar släpps ifrån hjärtat!

Nu har jag kokat kaffe och ska sätta mig och plugga natur, prov imorgon! Och min lärare har lovat våran klass att vi ska få tårta om alla får G.

SI SÅ Här såg jag ut idag

TID PÅ MORGONEN= SYSTEMKAMERA

ICKE TID PÅ MORGONEN=CAM





Linnéa Eklöf Eriksson | |
#1 - - Becca:

Allt bra idag? :D

Upp