Linnéa Eklöf Eriksson - I FUCKING LOVE MY LIFE

I FUCKING LOVE MY LIFE

Hej underbaringar!

Dagen har spenderats på fjärran, legat och solat och badat med världens bästa Johanna, Joel, Annelie och Linda!
Ser ut som en kräfta men det är det värt, när det lägger sig så får jag en fin bränna!

Efter att ha legat på fjärran 5 timmar så drog jag mig hemåt för en kalldusch och sedan satte jag på mig conversen igen och drog mig mot stan. Blev en fika på Mingel, proppfullt med folk på favorit Brända Bocken!

Si så hära såg jag iaf ut ikväll!

 

Tröjan är ifrån Åhlens och armbandet lika så. Shortsen är ifrån Gina Tricot och skärpet är ifrån VILA.

Linnéa Eklöf Eriksson | |
#1 - - viktoria.:

Riktigt fin du!

#2 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

tycker du det? ;D

#3 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

vaddårå ? :D

#4 - - Alexics:

re: nej det är lugnt :D

Jag kollade på Hollys World på tv men ska nog gå och lägga mig snart, tänkte gå upp tidigt imorgon och gå ut och springa :)

Själv?

#5 - - nutjarin - bloggare från Strängnäs:

sv: ahha märker det :)

Du behöver nästan inte åka utomlands för att du ska kunna bränna dig ;) Du blir brun så småningom :)

#6 - - Kiwaa p:

nice design ,

hur måru? :D

#7 - - Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3:

Okej, musik är härligt ;D

#9 - - you make me smile:

Tack så mycket (:

#10 - - josephinepennborn:

sv; Hihi jodå, det är bra med mig =)

Va händer idag ?

#11 - - Anonym:

sv; Det är bra, själv?

#12 - - hanna ♥:

jag skriver galet mycket, men brukar inte visa för någon, utom min mamma ;D

#13 - - danten89:

Ska snart ut i solen och steka =)

Vad gör du?

#14 - - josefine:

Vad kul :D

Har solat och nu svarar ja på kommentarer :D Sj ?

#15 - - MADDES:

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

#16 - - Anonym:

vilken snygg tröja!

#17 - - Pia -Smilinggirls!:

Vilken söt tröja! :)

#18 - - Emma:

rikti bra, själv? :)

#19 - - t h a i p i n n e n ♥:

sv; ja verkligen :D

#20 - - FlizanLizan:

Sv: just nu är jag på väg till landet sj? :)

#21 - - Sophia:

Vad fint :)

#22 - - Linda - 3barns tvillingmamma:

Alltid lika fina bilder! :)



Jo, det går inget vidare. Jag har varit sjuk länge nu så jag får inte träna då jag äter massor av mediciner men jag hoppas det är bättre nu (ska till läkaren imorgon).

KRAM

Upp