Linnéa Eklöf Eriksson - French kiss the morning

French kiss the morning

Hej gobitar!

Haft en super mysig dag på stan med mor min!
Först shoppade vi runt och sedan avslutade vi det hela med middag på O´learys!

Bilder på shopping kommer imorgon!

Si så här såg jag ut idag i det soliga och varma vädret!


Linnéa Eklöf Eriksson | |
#1 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; facebook, msn! :D

#2 - - alexics:

Re: Mysigt! vilken? :)

#3 - - Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3:

Jag ser på film ;D dd?

#4 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; hehe yes M'am! :D

#5 - - Shiko:

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Skulle bli sjukt glad om du tog lite av din tid för att rösta.

#6 - - Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3:

Okej :D

#7 - - danten89:

Härligt =)

Det är bra.

Gör du?

#8 - - JosephineP:

Galet fin är du!

Hur mår du? :)

#9 - - LINDAVIOLA!:

Snyggt!

#10 - - LINDAVIOLA!:

Snyggt!

#11 - - hanna ♥:

jag ska sätta mig i solen snart och skriva lite på min novell, själv? :)

#12 - - Moa :):

Hur är de med dig då?? :D

#13 - - A D I N A ':

sv det är bara bra sj? ^^

#14 - - you make me smile:

haha jag kom nyss hem efter en underbar dag ute på sjön med bästa vänner ;D

#15 - - Anonym:

Allt bra ? (:

#16 - - t h a i p i n n e n ♥:

sv; jo det är bra, självdå?:D

Upp