Linnéa Eklöf Eriksson - SPRING LOVE SMILE

SPRING LOVE SMILE

DAGENS



Linnéa Eklöf Eriksson | |
#1 - - My:

Sv; Jodå, det är bra med mig :)

Hur är det med dig?

#2 - - Olivia:

sv: Just nu tittar jag lite på tv sådär :) Du själv?

#3 - - Camilla - i väntan på att bli mamma ♥:

Sv: Tack :)

#4 - - rebeccadahlin:

sv: jo det är bra, med dig då? :)

#5 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: ja jobbar som bartender :)

#6 - - A n G ii E ♥ » Menna « VECKANS BLOGG PÅGÅR NU - ANMÄL ER!:

Tack detsamma :)

#7 - - angelica; photo&FASHION ♥:

tack detsamma!:D

#8 - - rebeccadahlin:

sv: Lyssnar på musik! :) sjdå?

#9 - - A n G ii E ♥ » Menna « VECKANS BLOGG PÅGÅR NU - ANMÄL ER!:

Jag mår bara bra... Själv då? :)

#10 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: ja det är superkul!

#11 - - Olivia:

sv: Just nu kollar jag på Oscarsgalan.. eller kollar, jag småtittar lite grann då & då! :) Du själv?

#12 - - cezzelie:

sv; Tack :D

#13 - - rebeccadahlin:

sv: olika! :)

#14 - - angelica; photo&FASHION ♥:

jo det är fint :D sj?

#15 - - Camilla - i väntan på att bli mamma ♥:

Sv: Det är lite jobbigt med förvärkarna och sen lite annat skit i livet just nu men annars är det väl okej. Hur är det själv? :)

#16 - - julia öberg:

sv;

med mig är det bara bra. med dig då? =)

#17 - - annsoh:

bara bra sj :D

#18 - - tessan(::

jadu, jag mår bra :)

själv då ? ;d

#19 - - Anonym:

SVAR : tack, du har ochså en fin blogg :)

#20 - - Linda BT - 3barns tvillingmamma:

Du ser äldre ut! Du är jättesöt! :)

#21 - - sarastille -:

sv; det är bara bra med mig, sj? :)

#22 - - lovisa:

fin du är:)

#23 - - julia o nathalie:

tack så jätte mycket , din är oxå fin :)

#24 - - frida:

Det är jätte bra med mig, hur är det själv?? :)

#25 - - ♥ charlotte hagström:

sv: ja, det är bra. hur är det själv ? :)

#26 - - Hanna:

Snyggt :D

#27 - - L I K E S O F I E [foto]:

- Tack så mycket sötnos! :)

#28 - - Anonym:

med mig är det bara bra,glöm inte frågestunden på min blogg <3

Hur är det med dig ,ska du göra något speciellt idag?

#29 - - I S A - Foto & Hästar:

Sv: Tack de samma! :)

#30 - - felicia:

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig. Det går att rösta en gång varje dag, hihi. Jag hoppas du hjälper mig!:)

Kram !

#31 - - anastasia ♥ tilde:

gud vilken söt blogg! <3

#32 - - E L S A ♥:

Sv: det är bara bra, själver? :)

#33 - - Stella:

#34 - - stella:

-Vad bra! Just nu är jag med Elin Passanisi(.blogg.se) Hon ska sova hos mig tills på fredag :) Vad gör du själv!? :)

Upp