Linnéa Eklöf Eriksson - TJUGO sanningar om mig själv

TJUGO sanningar om mig själv

Vad heter jag: Linnéa Eklöf Eriksson

1. Jag älskar ögon

2. Mina favorit färger är svart och vit

3. Jag skrattar åt precis allting

4. Jag dricker mer än 6 koppar kaffe om dagen

5. Jag är toppen nöjd med mig själv, även fast det finns dagar då jag inte alls tycker om mig själv

6. Jag älskar små mulliga killar, det ska finnas något att ta tag i

7. Jag har mobilen med mig vart jag än går

8. Jag älskar att vara helt ensam hemma på kvällen/natten

9. Älskar att beskriva saker och ha åsikter

10. Jag har blivit sexuelltutnyttjad av min farfar och drömmer om att hjälpa andra som gått igenom samma sak

11. Jag vill läsa vidare till journalist

12. Jag äter 2-3mål om dagen, mer får jag inte i mig

13. Jag är halft same

14. Jag äger 3 st gitarrer

15. Jag är små synsk

16. Jag älskar dansband

17. Jag har varit riktigt kär

18. Mitt favorit ämne i skolan är Svenska

19. Jag älskar morgonmys

20. Första gången jag någonsin gjort en liknande lista



Over And Out | |
Upp