Linnéa Eklöf Eriksson - Längtar tills jag inte kan längta något mer!

Längtar tills jag inte kan längta något mer!

Åh vad jag längtar!
Ska till Petra på onsdag och klippa av mig håret, ung 15-20 cm..
Det kommer bli toppen, kommer bli så skönt att bli av med allt det slitna som jag gått med i alla dessa år.

Fick ett erbjudande om att få en sminklektion på onsdag, fick ta med mig några tjejkompisar och det är helt gratis!
Vi får en

- Vardags makeup

- Fest makeup


Kommer bli riktigt roligt, ett bra umgänges sätt för mig och mina bästa tjejer!

Självfallet kommer jag ta med mig kameran så ni får följa med via bloggen.

Kyss

TACK TILL ER: JAG HAR 100 BESÖKARE PER DAG OCH I GENOMSNITT 30 KOMMENTARER PER INLÄGG VARJE DAG..



Over And Out | |
#1 - - CARRO:

SVAR: tack dsm :D

#2 - - Jessica H.:

sv - har inte gjort något speciellt... sj?:)

#3 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

tack detsamma sötnos :)

vad gör du idag?

#4 - - Linn:

Okej :) Jag gör inte så mycket, ska skriva lite på en engelska grej, sen träna vid 7 :D Självdå? KRam

#5 - - Natalie - It's all about attityd:

sv: tack detsamma gullet :D

#6 - - Jessica H.:

Sv - mår bra, hur mår du själv ?

#7 - - mina:

Så fint hår du har :)

#8 - - JessiCa:

Näe har inte fått alls mkt gjort idag faktiskt, kom hem för en liten stund sedan och ska nu åka och storhandla hehe sj då? =)



Kram

#9 - - Andréa:

Sv: Den har inte varit så jättekul, är sjuk :P Hur har din varit?

#10 - - P A T R I C I A:

den har varit bra :) din då?



lust att rösta på mig i en tävling jag är med i? skulle vara jätte snällt av dig :) länk & allt finns i min blogg & när tävlingen är över så länkar jag alla som röstat på mig :)

#11 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

det blir plugg för mig med ^^

#12 - - Linn:

Okej :) Jag mår bra, fast lite snurrigt.. :/ Sjdå? :D

#13 - - Fia:

Tack, min dag har varit jättebra :)

#14 - - CARRO:

SVAR: den har vart assssstjill ;) din då?

#15 - - Veronica Berggren:

sv: aa mysigt (:

jodåå, varit på räddningstjänsten ;D

#16 - - Jessica H.:

sv - ja klänningen är fin:P

#17 - - Malin:

SV: Tack det är strålande, själv? :)

#18 - - M I K A E L A:

sv: naah, bara lite brända mandlar ;)

#19 - - Fia:

Jag ska plugga och titta på tv, sj?? :)

#20 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

i veckan ska jag väl bara ha det som vanligt,

skola..och ja :/<3

#21 - - Malin:

SV: Hoppas det släpper snart :)

Ska du göra ikväll då?

#22 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

jag vet faktist inte!

Har ej tänkt så långt än :)

#23 - - Tobias:

Min dag har varit bra :D din med?

#24 - - Jessica H.:

H&M tror jag det var!

#25 - - Fia:

Jag har världen bästa veckan den här veckan...imorgon har vi studiedag på eftermiddagen och på torsdag är vi lediga hela dan för då ska vi rida :)



Är din vecka bra???

#26 - - - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]:

Sv: Imorgon, är det väl skolan och kanske vara med bästa vän efter. ;) Dusj? :)

#27 - - I D A :):

sv. Tack så mycket dsm! :)

#28 - - joachim:

va fin blogg du har:) hur har din dag varit?

#29 - - Veronica Berggren:

sv: det söög:P

#30 - - Matilda:

taack så mycket :D:D

allt bra ?

#31 - - Zaid Al Jaderi:

kolla min blogg nu, så förstår du :D

jjoo allt e grymt! själv då ? :D

#32 - - Anonym:

shit va långt hår;O

Upp