Linnéa Eklöf Eriksson - Första Advent

Första Advent

Nu ska jag fixa mig lite och sen blir det ner till stan.

Vad ska ni göra - FÖRSTA ADVENT -


Over And Out | |
#1 - - JessiCa:

Hehe jaa, mysigt! =)



Näe ska bara ta det lugnt och läsa lite tror jag hehe sj då? =)

#2 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

så cute blogg!

#3 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

så cute blogg!

#4 - - NellyChristinaHaglund [ mina dagar och foto ]:

svar:

nej inget speciellt, hemma bara :)

#5 - - Mikaela:

Inte mycket :) själv?

snygga skor!

#6 - - Linn:

Det är inte så speciellt tycker jag inte :)



Idag, hmm.. ska snart ner på stan och kolla. Sen plugga.. Självdå?

#7 - - jennifer:

ja, underbart. jag är hemma med familjen . äter lite gott och pluggar :) vad gör du själv?

sjukt snygga skor!

#8 - - Mikaela:

kul :D

#9 - - Linn:

Okej, kolla något speciellt ? :)

#10 - - NellyChristinaHaglund [ mina dagar och foto ]:

svar:

ja okej vad trevligt :)

#11 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

Sv: vi ska ha lite gäster! :D

#12 - - M I K A E L A:

SV: det blir julskyltning för mig :) själv?

#13 - - Veronica Berggren:

sv: jaa:D har ätit finmiddag med familjen (: sj?

#14 - - MALINHE - fotobloggen!:

SV: inte mke alls, sjdå?=)=)

#15 - - Mathilda:

hehe joo. jag ska kolla när mamma håller på att ta upp alla hennes 17 banankartonger med tomtar =) kraam

#16 - - JessiCa:

Hehe okej, mysigt ju =)

#17 - - P A T R I C I A:

jag ska bara vara hemma & ta det lungt, själv? :)



rösta gärna på mig i veckansblogg tävlingen jag är med i, länk om sånt finns i min blogg. & när röstningen är klar så länkar jag alla som har röstat på mig! :)

#18 - - amy:

SVAR: plugga...tyvärr! :) durå

#19 - - I S A B E L L E - foto & annat:

jag har firat min storebror som fyller 15år, och varit på en marknad med alva EN JÄTTE SNÄLL TJEJ! :D själv då ?:)

#20 - - amanda ♥:

sv: japp :D

har nyss varit med en kompis och nu vet jag inte sjdå? :)

#21 - - jennifer:

jasså, det låter roligt! :) julmarknad här också, men jag har ingen ork till att gå dit :/

#22 - - Julia [ Fotobloggen ] ♥:

det händer inte speceillt mkt själv;)?

#23 - - Niffe!:

Ja men visst :) Har vart ute o gått o fikat med mamma o lillebror lite, o svängt förbi en vän på vägen hem.. o snart blir det sushi :) Själv då?

#24 - - Malin:

SV: Slappa framför tvn låter skönt ^^ själv då?

#25 - - Lillsnörpa - TÄVLING:

Skorna är SUPER!

#26 - - emmalindell:

sv; idag har jag bara umgått med min mamma och pappa, och ska snart plugga lite hade jag tänkt, själv? :)

#27 - - Bexx:

SV:

hehe okej ;) jag gör inge specc

#28 - - Natalia:

sv: jag har jobbat hela jävla dagen ;P Men ikväll blire fika och så :) sj?

#29 - - Fia:

Jag har varit varit i kyrkan och sjungit :)

#30 - - Andréa:

Sv: Idag har jag varit en sväng på en julmarknad å så :) Vad har du gjort?

#31 - - Anniepie:

Hej svejs!:) Idag har jag gått tomtenisse på stan typ hela dagen och delat ut julklappar på torget! ;) haha Hoppas att du får en fortsatt bra kväll nu! :) kram!

#32 - - nathalie:

Ja visst är det första advent vilken julstämmning det var i stan idag haha:) ne jag har bara tagit det lugnt i stan o så, sjdå?=)

#33 - - AAYAH- SWEET 16♥:

jag är tyvär sjuk :( dudåå ? :D

#34 - - issa:

ja mysigt :)

min dag har bestått av jobb i stort sett, självdå?

snygga skor :)

#35 - - Z A N D R A :):

Godkväll :)

allt bra?

#36 - - Zaid Al Jaderi:

idag är jag ÖVERLYCKLIG :D SJÄLV DÅ?:D

#37 - - cindy ♥:

hihi, jag skrev just ett inlägg

om vad jag gjorde idag ^^ lite sent

& svara på frågan som du ställde :)

#38 - - emelie -:

Jag skulle ha åkt iväg på bio men så blev det inte så istället var jag med pojkvännen min :) Vad händer i veckan ?

#39 - - caroline anette:

sv: jag mös bara igår, julpyntade, städade osv. :) vad gjorde du?

Upp