Linnéa Eklöf Eriksson - En kort sammanfattning om lör/sön !

En kort sammanfattning om lör/sön !





Usch, sitter här med 38,4 graders feber. Inge roligt alls! Jag som trodde att jag hade lyckats undvika alla förskylningar m.m, men tydligen inte. Blir så sjukt trött och stressad när jag blir sjuk, hela vardagen blir upp å ner. Man hamnar efter i skolan och all kraft bara försvinner. Igår var det några vänner här
( Emelie, Johanna och Joel )
och älskling såklart.
Vi var här i några timmar sedan drog vi oss hem till Johanna. Hade jätte roligt på vägen dit och där. Klockan 23:30 drog Emelie till bussen och jag och Ville drog oss hemåt.
Idag vaknade jag upp med Ville, käkade en god frukost och spenderade resten av dagen i sängen och kollade film.
Klockan 16:00 åkte han hem och jag blev bara sämre och sämre i mitt mående, usch jag hatar att vara sjuk!

Nu blir det sängen så man kanske mår lite bättre imorgon.

Kyss o Kram

Ciao!

Btw: skorna finns på www.hm.se
Super snygga!
Over And Out | |
#1 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

jag tycker att skorna är snyggare i aprikos:)

sv: tack så mycket<3

#2 - - celine:

Fina skor :)

Upp