Linnéa Eklöf Eriksson - Skönt med helg!

Skönt med helg!

Hallådär, dålig uppdatering under dom senaste dagarna. Ny design är på gång, men vet inte riktigt hur jag ska göra eftersom jag gillar den jag har nu också. Ni kan väl kommentera vad ni tycker, ny design eller inte. Själv tycker jag att min design nu är inget mer än bara tråkig.

Helgen har varit otroligt skön, fredagen satt man hemma med en kopp kaffe i soffan och kollade film hela kvällen.
Torsdagen var underbar! Ville var här och vi hade en massa mys med film m.m
Just nu är så skönheten i Skåne och är där tills på måndag, konstigt hur man kan sakna en person så mycket.
Men han kommer hit på tisdag då får vi ta igen all missad tid.





                                          
     Hittade ett par otroligt snygga pumps, läckert med ett par röda läppar till.




Underbara Ville Syri
Over And Out | |
Upp