Linnéa Eklöf Eriksson - Dagens klädsel. . .

Dagens klädsel. . .

Heej alla underbara!

Kl är 02:04 precis och jag sitter vid datorn fortfarande, har suttit och fixat alla foton som jag fotograferat under dom här två veckorna.

Idag vaknade jag runt kanske en 13:00, gjorde mig i ordning och sen åkte jag och mamma ut lite grann.
Efter det åkte jag hem till Johanna och där var jag till 23:00 och då tog jag bussen hem, lite stressad innan men när jag väl kom dit så kunde jag äntligen lugna ner mig.

Dagens klädsel var:

Ljus Rosa tröja från - VILA.se

Leggins ifrån - ginatricot.se

Nitarmband ifrån Joel - hittablondie.blogg.se

Tröjan köpte jag i Stockholm i Tisdags - one size tröja, mer fynd kommer in på bloggen imorgon.









Over And Out | |
#1 - - Anniepie:

Hej! :) Ville bara önska dig ett gott nytt år och hoppas att du får en trevlig kväll! :) kram!

Upp