Linnéa Eklöf Eriksson - Kissie större än Blondinbella

Kissie större än Blondinbella

Att kissie har blivit större än blondinbella är något jag inte riktigt förstår eftersom blondinbella skriver om den hon är och skriver inte i sin blogg som en annan person.
Vilket kissie på kissies.se gör.
Och det värsta är att alla tror att hon är som hon utger sig i bloggen, här är två videoklipp.
Det första är en video på Alexandra innan hon kom på att utge en fejkad attityd på bloggen för att tjäna större pengar och bloggläsare.
Och den andra är på Alexandra idag.

Varför tycker folk att Alexandras blogg är intressant? När dom vet att hon har en fejkad attityd i bloggen?
Inget av det hon skriver menar hon seriöst? Borde inte folket tröttna snart?
När dom nu vet att hon inte är den personen som hon är i alla dessa videoklipp och inlägg?

Blondinbella däremot har varit den största bloggaren i evigheter och är sig själv, en mogen 18 åring som driver en positiv blogg och dessutom en bra förebild.








Over And Out | |
#1 - - Anonym:

jag förstår mig inte på henne, alltså jag brukar inte vara elak men hon är ju inte ens snygg:S

#2 - - Anonym:

Inte jag heller, alltså varför läser dom ens bloggen?

Upp